-
1.
مؤلف : ساجدی رئیسی، شهریار ؛ رحمانی فیروزجایی، علی ؛ قلی پور، ماجده ؛ كاتب مسؤول : دعاگویان، داود ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1401، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانسرمایه اجتماعیبوردیوتعاملسرمایه فرهنگیرسانه های اجتماعی
-
2.
مؤلف : مرادی فر، سعیده ؛ امیدی، علی ؛
مجلة:مطالعات روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 47 التصنيف A (Azad University/ISC (29 صفحة - من 9 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:جنگ اطلاعاتیرسانههای اجتماعیپسا حقیقتنفوذ سایبریاطلاعاتروسیهآمریکاروسیسیاسی
-
3.
مؤلف : خلفی، امیر ؛ خواجه ئیان، داتیس ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1397 - شماره 43 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 47 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازیرسانههای اجتماعیپلتفرمهاسنجه ارزیابی عملکرددرگیرسازی مخاطب
-
4.
كاتب مسؤول : فلاح تفتی، حامد ؛ مؤلف : منتظری سانیج، فاطمه ؛ بیغم، محمد ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1399 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اطلاعیابیدانش آموزدورهی متوسطهرسانههای اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 105 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
7.
مؤلف : تقی پور، مهسا ؛ میرگل، احمد ؛ بهاری، پریسا ؛ كاتب مسؤول : حافظی، اکرم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1402 - شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (23 صفحة - من 95 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیتعاملرسانه های اجتماعیسازگاری تحصیلیآزار و اذیت سایبریLMSدانشآموزانآموزش
-
8.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
9.
كاتب مسؤول : بهرامی پور، فرشته ؛ مؤلف : الفتی، آزاده ؛ حاضری، نجوا ؛
مجلة:تحقیقات سیاسی و بین المللی»زمستان 1401- شماره 53 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:یمنرسانههای اجتماعیساخت اجتماعی تکنولوژیساخت اجتماعی یمنتشدید منازعات
-
10.
مؤلف : کرمانی، حسین ؛ مظفری، افسانه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتلگرامبرنامه های پیام رسان فوریمدل پذیرش فنآوری