-
21.
مؤلف : مهدیه، امید ؛ شرف، رهام ؛ سیابیدزاده، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 190 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاخلاق بازاریابیرفتار اخلاقی مصرف کننده. سودگرایی اخلاقیتکلیف گرایی اخلاقی
-
22.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسفیدانی، حمید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره جدید - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 111 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبیرفتار مصرف کنندهبازار لوازم خانگیراهبرد بازاریابی اینترنتیاطلاعاتبازاریابیراهبرد بازاریابیطراحی
-
23.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مجهولرفتار مصرف کنندهانضمامسرنمونتصميم گيری خريدسبک خريدبانوان شاغل و غير شاغلگذراييپيش زمينهپس زمينهگذراییفعلمفعولفارسیجملهمتعدیزبانگـذرایی
-
24.
مؤلف : رئیسی، مهناز ؛ شریفی، سعید ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدرفتار مصرف کنندهلباسبرندBrandمدگراییمصرف و مصرف گراییFashionDressمصرفمصرفصنعت مد لباسصنعت مد لباسپوشاکپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان
-
25.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ فیضی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1397 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 220 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رابطهمندقدردانی از مشترینمایندگیهای گروه خودروسازی سایپامشتریمشتریانارتباطات
-
26.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ صالح نیا، منیره ؛ براری، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1390 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:فردگراییجنسیترفتار مصرف کنندهنفوذ اجتماعیتاثیرپذیری مصرف کننده از نفوذ دیگران
-
27.
مؤلف : قاسمی، محمود ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاثرفریبندهفریبنده نامتقارن مغلوبفریبنده غیرنامتقارن مغلوب
-
28.
مؤلف : نظری، محسن ؛ قادری عابد، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاقتصاد در حال گذارعوامل موثر بر خرید ناگهانی
-
29.
مؤلف : سجادی، سید نصرالله ؛ امیدی، علی رضا ؛ زارع، قاسم ؛
مجلة:حرکت»زمستان 1386 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرف کنندهتصاویر ورزشی ـرفتار مصرفیپرسشنامه
-
30.
مؤلف : نظرپور کاشانی، حامد ؛ خاشعی، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»بهار 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 71 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفسبک زندگیرفتار خریدرفتار مصرف کنندهمصرفخانوادهمصرفکنندهاطلاعاتالگوهای رفتار خریدرفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفی