-
1.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند
-
2.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
3.
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سعیدی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیاعتماد به برندعشق به برند
-
4.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ پریشان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندپیامدهای عشق به برندپیشایندهای عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 543 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس