-
1.
مؤلف : نشاط، نرگس ؛ دهقانی، مژده ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 94 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه ملیلایب کوال
-
2.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
3.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 205 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:خدماتشبکه های عصبی مصنوعیکتابخانه های دانشگاهیلایب کوآلانتظارهاادراکهاكتابخانههاي دانشگاهيلايبكوآلشبكههاي عصبي مصنوعياطلاعاتکتابخانهکیفیت خدماتکتابخانه مرکزی دانشگاه یزدنرونمدل
-
4.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ اسفندیاری، سعید ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1391 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتتکنیک دیماتل فازیلایب کوالکتابخانه های شهرستان شیرازلايبكوالكتابخانههاي شهرستان شيرازکتابخانهکیفیت خدماتدیماتل فازیتکنیک دیماتلمدلدسترسی به اطلاعاتروابطاطلاعرسانی
-
5.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ درم نثاری، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1393 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 685 إلی 708 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکاربرانLibQUALکيفيت خدماتTabrizتحليل شکافتبريزمدلهای ارزيابیلايبکوالشهر تبریزمدل تحلیل شکافکارکنان
-
6.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ حکم آبادی، روح الله ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1394 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 549 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیکیفیت خدماتمدل دنیسونلایبکوالکتابخانههای عمومی مشهد
-
7.
مؤلف : صحرائی، فاطمه ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1395 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحلیل شکافلایب کوالکتابخانه مرکزی آستان قدس رضویکتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث
-
8.
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1388 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 187 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیعوامل حیاتی موفقیتلایب کوآلنقشه فازیعوامل حیاتی شکستاطلاعاتکتابخانهکیفیت خدماتکارکنانفازیکتابخدمات
-
9.
مؤلف : احمدمعظم، سمانه ؛ حسن زاده، محمد ؛ شاپوری، سودابه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رامسركيفيت خدماتكتابخانه هاي عموميكاربرانلايب كوالتنكابن
-
10.
مؤلف : اصنافی، امیررضا ؛ ارشدی، ھما ؛ پیری، زھرا ؛ صفازاده، سارا ؛ میرزایی، مریم ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی خدماتلایبکوالروششناسی شش سیگمامرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری اطلاعاتبازده کیفی