-
1.
كاتب مسؤول : خانعلی زاده، بهمن ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 التصنيف C (Azad University (7 صفحة - من 1 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:ایرانرضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتری وفادار
-
2.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
3.
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ بدیعی، اقدس ؛ مصلحی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمبازاریابی تلفنی