-
1.
مؤلف : صلواتیان، سیاوش ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ ارژنگ، محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندبرند رسانهمدیریت برندسازمان صداوسیما
-
2.
طراحی الگوی سلسه مراتبی مدیریت ارزش برند در صنعت خدمات درمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهر تهران)
مؤلف : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجلة:مدیریت سلامت»پاییز 1395 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت برندالگوی سلسلهمراتبیصنعت خدمات درمانی
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
4.
مؤلف : رسولی، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ الهی، علیرضا ؛ آقایی، نجف ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برندباشگاههوادارانمدیریتباشگاههای فوتبال
-
5.
مؤلف : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 147 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریقابلیتهای بازاریابیعملکرد سازمانمدیریت برندحسگری بازار