-
21.
مؤلف : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
22.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
23.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 9 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
24.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
25.
مؤلف : الوانی، مهدی ؛ مقیمی، محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛ حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1388، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانک ملیمقیاس سیستمی ـ مبادله ای کیفیت خدمات
-
26.
مؤلف : اکرمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز و زمستان 1382 - شماره 39 و 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 273 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیتکار گروهی2حمایت مدیریتی3همسویی اهداف4ارتباطات5پاداش و شناسایی6آموزش7خط مشیها و رویهها8قابلیت خدمت9کیفیت خدمات داخلیابزارها (تجهیرات)1کارکنانرضایت مشتریمشتریارتباطاتخدماتقابلیت خدمت
-
27.
مؤلف : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
28.
مؤلف : درخشان، مریم السادات ؛ حسن زاده، محمد ؛ رضایی شریف آبادی، سعید ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیاندازهگیریکیفیت خدماتسروکوآلکتابخانهء مرکزی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشوراستانداردهای کتابخانههای تخصصی ایرانکتابخانهکاربرانارزیابی کیفیت خدماتخدمات