-
31.
مؤلف : نصری نصرابادی، شهره ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ رجب زاده، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 59 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سيستم استنتاج فازیسيستم خبرهبانکداری الکترونيکیکيفيت خدماتمدلهای اندازه گيری کيفيت خدمات الکترونيکیE-bankingکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفازیسیستمکیفیت خدمات بانکیسیستم خبره فازیطراحی
-
32.
مؤلف : خطیب زاده، مهدی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنرور، افشار ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیتمایل به بازگشتگردشگران ورزشی
-
33.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
34.
مؤلف : عامریون، احمد ؛ دوپیکر، نورالدین ؛ نصیری، طه ؛ مسکرپور امیری، محمد ؛ غلامی فشارکی، محمد ؛ کرمعلی، مازیار ؛ حیدری، سمیه ؛ شکری، محمد ؛ شمس، لیدا ؛
مجلة:طب انتظامی»بهار 1392 - سال دوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (9 صفحة - من 2 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانکیفیت خدماتسروکوالانتظارات بیمار
-
35.
مؤلف : دربان آستانه، علی رضا ؛ قنبری، مرتضی ؛ صحرایی خانقاه، محدثه ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»زمستان 1393 ، دوره چهل و ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 771 إلی 790 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیتحلیل خوشهایسازمان محلیشهرستان شیروان و چرداول
-
36.
مؤلف : سعیدی، رقیه ؛ حسینی، سید عماد ؛ فرزان، فرزام ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداری مشتریانورزش بانوان
-
37.
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 5 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالSWOTتحلیل روابط خاکستری فازیساختاردهی به مسئله
-
38.
مؤلف : جعفربگلو، مریم ؛ حمیدی، محسن ؛ انوری، شاپور ؛ فامیل روحانی، سید علی اکبر ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 309 إلی 324 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتدیجیکوالکتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهرانکتابخانۀ دیجیتالکاربرانکتابخانـۀ دیجیتـالاطلاعات
-
39.
مؤلف : فهیم نیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 117 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتاعتماد نهادیانتظارها از خدماترضایت مندی کتابخانه های دانشگاهیاعتمادکتابخانهاطلاعاتخدماتمتغیراجتماعی
-
40.
مؤلف : حیدری ساربان، وکیل ؛ مجنونی توتاخانه، علی ؛ مفرح بناب، مجتبی ؛
مجلة:توسعه محلی (روستائی-شهری)»پاییز و زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 277 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتدهیاریمدیریت روستاییشهرستان بنابمدل شکافدهیاریهاروستاییانروستاییرضایتدهیـارارزشیابی