-
1.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
2.
مؤلف : محمودی پاچال، زینب ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 116 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندتصویر برندکیفیت برند