-
1.
مؤلف : رشیدی، فاطمه ؛ غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندکیفیت درک شدهتصویر کشور مبداارزش مد
-
2.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
3.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند