-
1.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
2.
مؤلف : طاهری، مریم ؛ سلامی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1402، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارکتابخانه دیجیتالمعماری مدیریت دانشبنگاه دیجیتالیخدمات الکترونیک
-
3.
مؤلف : هیهاوند زواری پور، رسول ؛ نبیاللهی، اکبر ؛ نقش، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : اعتباریان، اکبر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکهوش تجاریزیرساختهای سازمانیفناوری اطلاعاتزیرساختهـامدل
-
4.
كاتب مسؤول : منصوری، حسین ؛ مؤلف : غفورنیان، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
5.
مؤلف : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Danaei، Abolfazl ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 196 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile