-
1.
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان
كاتب مسؤول : ذوقی، لیلا ؛ مؤلف : آجیل چی، بیتا ؛ مدن دوست، سمیرا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ادراک خطرحل مسئلهتنظیم هیجانسبکهای یادگیریهوش فرهنگیهیجان خواهی
-
2.
كاتب مسؤول : نعمتی کشتلی، رضا ؛
مجلة:دانش حسابداری»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای یادگیریعملکرد حسابرسمدل چندوجهی تواناییهای میانجیسبکسبک یادگیریمدل
-
3.
كاتب مسؤول : کریمی، سیدبهاالدین ؛ مؤلف : ادیب، یوسف ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1397 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیعناصر برنامه درسیسبک های یادگیریمطالعات اجتماعی و پایه ی ششم ابتداییسبکبرنامه درسی علوم تجربیبرنامه درسیپایه ششم ابتداییخواندنمحتوا
-
4.
مؤلف : Hemmati، Mohammad Javad ؛ Azarnoosh، Maryam ؛
مجلة:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ESPvocabulary learningLearning Styles
-
5.
مؤلف : Kazemainy، Faramarz ؛ Golaghaei، Nassim ؛ Nasrollahi Mouzirji، Atefeh ؛ كاتب مسؤول : Barjesteh، Hamed ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2023, Volume 42 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 51 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:Needs Analysisvocabulary knowledgeLearning Stylestechnology savvinesscustom-made mobile applications
-
6.
كاتب مسؤول : Sarani، Abdullah ؛ مؤلف : Ghollasi Moud، Sadegh ؛
مجلة:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 311 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:VocabularyLearning StylesCALLPowerPoint Designed Vocabulary OrganizersVARK Learning Styles
-
7.
مؤلف : Roohani، Ali ؛ Etesami، Rezvan ؛ Mirzaei، Azizullah ؛
مجلة:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:emotional intelligenceLearning Stylesoral communication strategies
-
8.
مؤلف : Kashiri، Moloud ؛ كاتب مسؤول : Taghizadeh، Mahboubeh ؛
مجلة:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2023 ,Volume 11 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیراهبردهای یادگیریسبک های یادگیریدستاورد یادگیریدانشچویان کارشناسی ارشد رشته آموزش انگلیسیLearning Styleslearning strategiesOnline Learninglearning achievementMA students of TEFL