-
1.
مؤلف : هاشمی، بی بی فخرالسادات ؛ سجادی هزاوه، سید حمید ؛ امیرتاش، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:زن و جامعه»زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 192 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانمشارکت ورزشیورزش تفریحیوفاداری
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 65 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتصویر برندتناسب خودپندارهدلبستگی احساسی برند
-
3.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : حبیبی، سیامک ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:فضای گردشگری»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریمتقاعد سازیرضایت مندیتعهدگردشگریاعتماد
-
5.
مؤلف : Rostami، Mehdi ؛ Saboonchi، Reza ؛ كاتب مسؤول : Foroghi Pour، Hamid ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2019, Volume 5 - Number 3 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 193 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:LoyaltyRisk AversionBrand PersonalityCredible Brands
-
6.
مؤلف : Hosseini، Seyyed Ebrahim ؛ Hosseinzadeh، Ali ؛ Zirak، Mahdi ؛ كاتب مسؤول : Sadeghi، Tooraj ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2019, Volume 6 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 137 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:BrandLoyaltygrounded theorycustomer satisfactionStaff Skillsinterior designReclaim