-
1.
تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری سیار بر خود کارآمدی، خود کنترلی، خود تنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
مؤلف : رضایی راد، مجتبی ؛ ناصری، الهام ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1399 - شماره 39 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:آموزشعملکرد تحصیلیخود کارآمدیخود کنترلیخود تنظیمییادگیری سیار
-
2.
مؤلف : احمدی، ملیحه ؛ ضرقامی، الهام ؛ كاتب مسؤول : عندلیب کورایم، مرتضی ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (15 صفحة - من 38 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیاعتیاد به اینترنتکیفیت زندگیخود کارآمدیمعادلات ساختاری
-
3.
كاتب مسؤول : Azad، Mahnaz ؛ مؤلف : Rashvand Semiyari، Shokouh ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2020 - Number 14 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 43 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ESPLanguage Achievementself-regulationParents’ education levelsParents' academic involvement
-
4.
مؤلف : Farsinejad، Mohammadreza ؛ Fatehi Rad، Neda ؛
مجلة:studies in learning and teaching English»November 2022, Volume 11 - Number 2 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 29 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:Self-efficacyself-regulationcorrectivefeedbackonlinecorrectivefeed-back