-
1.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ موسی زاده، هادی ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ اجتماعیتلاش مورد انتظارکارایی مورد انتظارتمایل رفتاری و قصد خرید مشتریشرایط تسهیل کننده
-
2.
مؤلف : مرادی هزاری، رسول ؛ منصوری، حسین ؛ كاتب مسؤول : صادقی بروجردی، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 141 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بدننفوذ اجتماعیپذیرش هویت اجتماعیبرندهای ورزشی لوکسغرور فیزیکی
-
3.
مؤلف : جوانمرد، شبنم ؛ برجعلی، احمد ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : اسکندری، حسین ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 167 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:جمعگراییبهزیستی اجتماعینفوذ اجتماعی
-
4.
مؤلف : سام دلیری، کاظم ؛
مجلة:امنیت ملی»زمستان 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 33 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قدرتمنابع قدرتنفوذ اجتماعیقدرت در معنای عامقدرت در معنای خاص
-
5.
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری پور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
-
6.
كاتب مسؤول : جعفریانی، حسن ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:بیمهاخلاق حرفهاینفوذ اجتماعیمهارت سیاسی
-
7.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ كاتب مسؤول : جعفری، عباس ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1398 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 153 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:سبک رهبرینفوذ اجتماعیتصمیمگیری چندمعیارهانتظار عملکرد فناوریپیشبینی تلاش فناوریتسهیلکنندگی فناوری
-
8.
كاتب مسؤول : فاطمینیا، محمدعلی ؛ مؤلف : حیدری، مهدی ؛ جوانبخت، حسن ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 39 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:محبوبیتنفوذ اجتماعیسلبریتیاعتماد و تبعیتهـااجتماعیبـهگروه هـای مرجـعبـاشـهر رشـت
-
9.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛ مؤلف : پری بیگی، سیما ؛ نصیری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 280 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتینفوذ اجتماعیسهولت استفادهجذابیت سازمانیOrganizational attractivenessسودمندی ادراکشدهperceived usefulnessInformation Resourcessocial influenceEase of Useاطلاعاتکیفیت اطلاعاتدرک سهولت استفادهنفوذ اجتماعی اطلاعاتیکیفیتادراک