![119](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307165&number=64&pagenumber=119&language=en)
Writer: سبحانی فرد، یاسر ؛ حسینی، سیدمحمدحسین ؛ مهدی خواه، محمدمهدی ؛ چراغعلی، سعید ؛
چشم انداز مدیریت بازرگانی پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 119 to 134 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DBH.gif)
Keywords: انگیزه کیفیت خدمات رضایت مشتریان نمایشگاه کتاب تهران
- Download citation file :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![119](/view/entityimage/pageimage/cmd.gif?articleid=1307165&number=64&pagenumber=119&language=en)