Journal (Article count) |
---|
Journal فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 1 |
-
1.
Writer : سبحانی فرد، یاسر ؛ حسینی، سیدمحمدحسین ؛ مهدی خواه، محمدمهدی ؛ چراغعلی، سعید ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 119 to 134 )
-
2.
Writer : سبحانی فرد، یاسر ؛ چراغعلی، سعید ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1393 - شماره 89 ISC (16 page(s) - From 131 to 146 )
Keywords:کیفیت خدمات فنیکیفیت خدمات عملیاتیرضایت مشتریانcustomer satisfactionTechnical service qualityoperational service quality