Abstract:
در این مقاله، نگرشها و رفتارهای مثبت کودکان و نوجوانان نسبت به حیوانات را با تمرکز بر موضوعاتی مانند رابطه انسان با گوناگونی، شناسایی ویژگیهای متمایز رابطه بین جوانان و حیوانات، رابطه بین نگرش مراقبتی نسبت به حیوانات، نگرش نسبت به دنیای طبیعی بزرگتر، و رابطه بین روابط مثبت کودکان و حیوانات و تاب-آوری بین فردی کودکان بررسی کردیم. از طریق بررسی این موضوعات، سعی کردیم ارتباط عمیق دیدگاهها و رفتارهای خوب جوانان را نسبت به حیوانات برجسته و توضیح دهم، اهمیتی که جامعه به عنوان یک کل باید برای آن ارزش بیشتری قائل شود. تحقیقات بدون شک ممکن است سهم ارزشمندی در این زمینه داشته باشد. به طور خلاصه، تغییر دیدگاه ما نور جدیدی بر ایده نتایج یا نتایجتعاملات انسان و حیوان میاندازد.
Machine summary:
از طریق بررسی این موضوعات، سعی کردیم ارتباط عمیق دیدگاهها و رفتارهای خوب جوانان را نسبت به حیوانات برجسته و توضیح دهم، اهمیتی که جامعه به عنوان یک کل باید برای آن ارزش بیشتری قائل شود.
تحقیقات اخیر نشان میدهد که کمک به کودکان برای یادگیری مهربانی، احترام و شفقت نسبت به حیوانات اهلی پتانسیل انتقال به روابط انسانی را دارد.
راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پیش دبستانی معرفی حیوانات اهلی به کودکان توسط تصویر و فلش کارت امیر هوشنگ اقبال پور در کتاب خود توضیحاتی را بیان کرده و خواستار آن شده است که در این موضوع به بحث و گفتوگو بپردازید، درباره حیوانات مزرعه صحبت کنید و درباره احساس کودک نسبت به حیوانات و فایده هر حیوان گفت وگو کنید و از او درباره حیواناتی که از نزدیک دیده است سوال کنید.
کتاب دوست باغچه من به نویسندگی رضا دالوند: به کودکان رفتار با حیوانات را آموزش میدهد و درباره دوستی پسری با گربهای است که هر روز به باغچه آنها سرمیزند یا در باغچه زندگی میکند.
این کار باعث میشود که هنگام نقاشی کشیدن کودک حیوان مورد علاقه خود را کنارش تصور کند و نقاشی بکشد که دارد حیوان را غذا میدهد یا نوازش میکند.
آموزش رفتار با حیوانات برای کودکان «مهربان» واژهای است که والدین باید در مورد حیوانات آن را تکرار کنند.
Teachers’ Experiences with Humane Education and Animals in The Elementary Classroom: Implications for Empathy Development.