Abstract:
ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻌﻠﻢ را ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ﻣﺸﺘﺮی ﻫﺎی ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻧﺎﻣﺤﺪود ﺑﻮدن، ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺟﺪول ﻣﻮرﮔﺎن ﺗﻌﺪاد ﻧﻤﻮﻧﻪ آﻣﺎری 350 ﻧﻔﺮ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ. دوره ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﺎل 1396 ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﺸﺎن ﻣﯽدﻫﺪ ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﯿﻤﻪ ﻣﻌﻠﻢ راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﯽ دار وﺟﻮد دارد، ﺑﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﯽ دار وﺟﻮد دارد، ﺑﯿﻦ ﻣﻘﺮارت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﯽ دار وﺟﻮد دارد، ﺑﯿﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﯽ دار وﺟﻮد دارد و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺗﺤﻘﯿﻖ وﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﯽ دار وﺟﻮد دارد، ﺗﺄﯾﯿﺪ ﺷﺪ.
Machine summary:
جهت بررسي ادعاي وجود رابطه معناداري ميان عوامل ساختاري و رضايت مشتريان بيمه معلم به ترتيب زير عمل ميکنيم : همبستگي معني دار وجود ندارد٠=p: H٠ همبستگي معني دار وجود دارد٠=p :H١ (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول فوق خروجي ضريب همبستگي پيرسون و تعداد داده ها و sig (عدد معني داري)١ را نشان مي دهد و چون sig کمتر از ٠/٠٥ مي باشد فرض H٠ رد مي شود و همبستگي معني داري بين دو متغير وجود دارد.
جهت بررسي ادعاي وجود رابطه معناداري ميان ساختار سازماني و رضايت مشتريان بيمه معلم به ترتيب زير عمل ميکنيم : همبستگي معني دار وجود ندارد٠=p: H٠ همبستگي معني دار وجود دارد٠=p :H١ (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول فوق خروجي ضريب همبستگي پيرسون و تعداد داده ها و sig (عدد معني داري)٢ را نشان مي دهد و چون sig کمتر از ٠/٠٥ مي باشد فرض H٠ رد مي شود و همبستگي معني داري بين دو متغير وجود دارد.
جهت بررسي ادعاي وجود رابطه بين مقررات سازماني با رضايتمندي مشتريان در بيمه معلم ، به ترتيب زير عمل ميکنيم : همبستگي معني دار وجود ندارد٠=p: H٠ همبستگي معني دار وجود دارد٠=p :H١ (به تصویر صفحه مراجعه شود) 2 - Significant جدول فوق خروجي ضريب همبستگي پيرسون و تعداد داده ها و sig (معني داري)٣را نشان مي دهد و چون sig کمتر از ٠/٠٥ مي باشد فرض H٠ رد مي شود و همبستگي معني داري بين دو متغير وجود دارد.