keyword رضایتمندی مشتری / (84 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : طاهری، محمدحسین ؛
Journal:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 page(s) - From 126 to 146 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
2.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 page(s) - From 36 to 51 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتریCustomer relationship managementcustomer satisfactioncustomer loyaltybrand equity
-
3.
Writer : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ Corresponding Author : رحمان زاده، سید علی ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 269 to 294 )
Keywords:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتsocial capital of the companyISACO CompanyAfter-sales servicecustomer relationshipcustomer satisfactionمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
Writer : ترکمان، محمد صادق ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 page(s) - From 140 to 151 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
5.
Writer : سلمان روغنی، مهدی ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 page(s) - From 67 to 74 )
Keywords:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
6.
Writer : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (17 page(s) - From 3169 to 3185 )
Keywords:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
-
7.
Writer : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ Corresponding Author : زارع مهرجردی، یحیی ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 1 to 38 )
Keywords:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپویاییشناسی سیستمپایداری شرکتیCorporate sustainabilitycustomer satisfactionSystem DynamicsFuzzy Delphi
-
8.
Writer : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
Journal:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 page(s) - From 95 to 118 )
Keywords:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتProviding highquality service client satisfactionperceived service quality
-
9.
Writer : صالحی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 page(s) - From 31 to 38 )
Keywords:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
10.
Writer : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ Corresponding Author : اسلامی، صدیقه ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 page(s) - From 160 to 186 )
Keywords:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intentionCustomers' Behavioral intentionSocial Media.customer satisfactionService Quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (21 Article)
- علمی-ترویجی (6 Article)
- ب (5 Article)
- د (1 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)
- Conference ملی (1 Article)