Abstract:
هدف از این تحقیق طراحی و تبیین مدلی از تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر میباشد. در این راستا ضمن مروری بر مفاهیم تبلیغات آنلاین، بازاریابی مبتنی بر تصویر (گیف مارکتینگ) و گردشگری، از طریق انجام پژوهش آمیخته و با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری به طراحی و تبیین مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد گیف مارکتینگ در قطبهای گردشگری ایران پرداخته شده است. استراتژی تحقیق شامل بررسی کیفی نظریه داده بنیاد و تحلیل کمی زمینهیابی بوده و جامعه مورد مطالعه در بخش کیفی شامل خبرگان حوزه تبلیغات با تمرکز بر صنعت گردشگری است و در بخش کمی کلیه گردشگران در قطبهای گردشگری ایران میباشد. نتایج نشان داد که مؤلفههای (عوامل علی، زمینهای و بروندادها) مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد گیف مارکتینگ در قطبهای گردشگری ایران به ترتیب اولویت تبیین و در راستای انجام مصاحبه و کد گذاری باز، در نهایت 62 شاخص استخراج شد. نتایج اعتبار سنجی مدل و شاخص برازش کلی مدل (GOF) که دارای مقدار 0.794 است، نشان داد که برازش کلی مدل مطلوب بوده و در نتیجه مدل کلی دارای اعتبار بوده و تأیید میگردد.
The study of the economic system at the international level shows the fact that there is always a close relationship between investment and the level of economic development of countries. This means that countries with an efficient model in allocating capital to different economic sectors, often have higher economic development and consequently social welfare. This is a study of commercial banks. This study was conducted to investigate the effect of business unit life (company age) in a multidimensional analysis method to predict the credit risk of legal customers (studied by commercial banks) and the analysis was reviewed and the desired results were presented. .In general, according to the useful results obtained from the statistical test, which indicates 85% accuracy of the multidimensional analysis model of preferences in mode A and indicates the absence of errors on average in mode B.Therefore, it can be concluded that examining the lifespan of a business unit can increase the accuracy of the above model.
Machine summary:
در اين راستا ضمن مروري بر مفاهيم تبليغات آنلاين ، بازاريابي مبتني بر تصوير (گيف مارکتينگ ) و گردشگري، از طريق انجام پژوهش آميخته و با استفاده از روش نظريه داده بنياد و تحليل عاملي تاييدي به طراحي و تبيين مدل تبليغات آنلاين با رويکرد گيف مارکتينگ در قطب هاي گردشگري ايران پرداخته شده است .
بنابراين استراتژي تحقيق شامل بررسي کيفي نظريه داده بنياد و تحليل کمي زمينه يابي بوده و جامعه مورد مطالعه در بخش کيفي شامل خبرگان حوزه تبليغات در شرکت هاي خدمات گردشگري است و در بخش کمي کليه گردشگران در قطب هاي گردشگري ايران مي باشند.
نتايج پژوهش نشان داد که مؤلفه هاي (عوامل علي ، زمينه اي و برون دادها) مدل تبليغات آنلاين با رويکرد گيف مارکتينگ در قطب هاي گردشگري ايران به ترتيب اولويت تبيين و در راستاي انجام مصاحبه و کد گذاري باز، در نهايت ٦٢ شاخص استخراج شد.
مدل مورد بررسي در اين تحقيق از دو بعد گردشگري و تبليغات تصويري در بازاريابي تشکيل شده است که قبل از ارائه مدل لازم است ادبيات و مولفه هاي هر يک از ابعاد اصلي پژوهش تشريح گردد.
٥) اعتبارسنجي مدل تبليغات آنلاين با رويکرد گيف مارکتينگ در قطب هاي گردشگري ايران .
(2015) Brand City and Geomarketing: How to Promote a Destination in the Global Tourist Competition, International Journal of Humanities and Social Science, Vol. 3, No. 14, pp.