زمستان 1388، سال اول - شماره 4
-
Writer : ودادی، احمد ؛ خاخیان، یوکابد بیک ؛ مرید شوشتری، میثم ؛
(22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:سازمان یادگیرندهیادگیری سازمانیحافظه سازمانیصنایع پتروشیمی ایران
-
Writer : حقیقت منفرد، جلال ؛ داروئیان، سهیلا ؛
(22 page(s) - From 23 to 44 )
-
Writer : دانیالی ده حوض، محمود ؛ مردانی، ایوب ؛ انصاری، منوچهر ؛
(24 page(s) - From 45 to 68 )
-
Writer : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
(38 page(s) - From 69 to 106 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی
-
Writer : شکری، نرجس ؛ جفره، منوچهر ؛ سید نژادبان، سوران ؛
(20 page(s) - From 107 to 126 )
Keywords:سازمان یادگیرندهیادگیری سازمانیعوامل مهم موفقیت از بهترین تجارب
-
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نجف بیگی، رضا ؛ اسفندیار پور، ثریا ؛
(22 page(s) - From 127 to 148 )
-
Writer : صفرزاده، حسین ؛ محمودی، نافع ؛
(22 page(s) - From 149 to 170 )
Keywords:مکانخدماترضایت مشترینمایندگیشرکتخدمات فروشخدمات پس از فروش مشتری
-
Writer : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
(21 page(s) - From 171 to 191 )
Keywords:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری