Category (Article count) |
---|
مدیریت 16 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 19 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 8 |
-
11.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
Writer : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
Journal:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
12.
Writer : فیروزیان، محمود ؛
Journal:مدیریت»بهمن و اسفند 1385 - شماره 117 و 118 (1 page(s) - From 28 to 28 )
-
13.
Writer : فیروزیان، محمود ؛ آقایی، سینا ؛
Journal:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (4 page(s) - From 12 to 15 )
-
14.
Writer : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 page(s) - From 37 to 64 )
Keywords:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالاAfterProducts payment conditionsProduct specificationssale servicescustomer satisfactionPre
-
15.
Writer : فیروزیان، محمود ؛ صوفلو، حسین ؛
Journal:دانش مدیریت»پاییز 1383 - شماره 66 ISC (34 page(s) - From 115 to 148 )
Keywords:مکان یابیترانزیت هواییهابتصمیم گیری چند معیارهتکنیک فاصله از گزینه ایده آل
-
16.
Writer : فیروزیان، محمود ؛
Journal:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1374 - شماره 29 و 30 ISC (18 page(s) - From 77 to 94 )
Keywords:مدیریتبهرهوریمهندسی صنایعتولیدسیستممدیریت صنعتیطراحیتجزیه و تحلیلطرحریزی
-
17.
Writer : فیروزیان، محمود ؛
Journal:دانش مدیریت»زمستان 1373 و بهار 1374 - شماره 27 و 28 ISC (10 page(s) - From 60 to 69 )
-
18.
Writer : فیروزیان، محمود ؛
Journal:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1369 - شماره 9 و 10 ISC (6 page(s) - From 108 to 113 )
Keywords:دولتابنخلدونسیستمحیاتهمبستگی گروهیمرحلهسازمانروابط متقابل
-
19.
Writer : فیروزیان، محمود ؛
Journal:دانش مدیریت»بهار 1368 - شماره 4 ISC (5 page(s) - From 71 to 75 )