Journal (Article count) |
---|
Journal رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
Journal مدیریت کسب و کار 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
-
1.
Writer : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 page(s) - From 29 to 44 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریانcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltybrand imageCustomer ExpectationsService Quality
-
2.
Writer : میرمیران، سید جلیل ؛ دژیار، سمیه ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1393 - شماره 24 (12 page(s) - From 9 to 20 )