keyword Customer Expectations / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 page(s) - From 47 to 70 )
Keywords:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجددCustomer ExpectationsSports Venuesre presencehealthcustomer loyalty
-
2.
Writer : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 page(s) - From 29 to 44 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریانcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltybrand imageCustomer ExpectationsService Quality
-
3.
Writer : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ Corresponding Author : Saeednia، Hamidreza ؛
Journal:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 Ranking A (Azad University/ISC (25 page(s) - From 23 to 47 )
Keywords:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
4.
Corresponding Author : چشم فسا، ایمان ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاریbehavioral intentionsCustomer ExpectationsRestaurant IndustryService Qualitycustomer satisfaction
-
5.
Writer : دهقان دهنوی، حسن ؛ Corresponding Author : دلشاد، زهرا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 25 to 35 )
Keywords:مدیریت کیفیت جامعشبیه سازینمودار جریانمدل پویایی سیستمانتظارت مشتریانStream DiagramsCustomer ExpectationsSimulationTotal Quality ManagementSystem Dynamics Model
-
6.
Writer : فرجاد، جلال ؛ وحدت زاد، محمد علی ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1398 - شماره 4 (25 page(s) - From 163 to 187 )
Keywords:کیفیت خدماتانتظارات مشتریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریCustomer ExpectationsTravel agencies officesQuality of Servicesگردشگریانتظاراتخدماتدفاتر خدمات مسافرتی
-
7.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ روحی پور، سپیده ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1392 - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 160 to 180 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریویژگی های جمعیت شناختیانتظارات مشتریانمدل لادجسروdemographic characteristicsCustomer ExpectationsLodging IndustryService Quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- A (3 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)