Journal (Article count) |
---|
Conference همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 4 |
Conference کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
International 1 |
-
1.
Writer : حافظی، احمد ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت Ranking International (13 page(s) - From 1456 to 1468 )
Keywords:تجری مشتری سلسله مراتب نیازهای مشتری تحول تجربه مشتریاقدامات مهم تحول آفرین در کسب و کار برای غلبه بر محیط کرونا زده دیجیتالی سازی خدمات
-
2.
Writer : حافظی، احمد ؛ عاطفی، غزاله ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 page(s) - From 927 to 938 )
Keywords:خلق وفاداری مشتری شاخصهای سنجش وفاداری تاکتیکها و راهکارهای تقویت وفاداری
-
3.
Writer : حافظی، احمد ؛ چهره خواه، علی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 page(s) - From 71 to 82 )
Keywords:منطق غالب کالا محور منطق غالب خدمت محور منابع عمل پذیر منابع عامل تغییر پارادایم مکاتب فکری
-
4.
Writer : حافظی، اکرم ؛ حافظی، احمد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 page(s) - From 98 to 111 )
Keywords:مربی بهداشت بهداشت مدارس بهداشت محیط ایمنی
-
5.
Writer : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 page(s) - From 393 to 415 )
Keywords:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )