keyword پارادایم های رضایت مشتری / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 page(s) - From 483 to 493 )
Keywords:رضایت مشتریپارادایم های رضایت مشترینگرشهای رضایت مشتری
-
2.
Writer : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 page(s) - From 393 to 415 )
Keywords:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )