Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
Journal مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 1 |
-
1.
Corresponding Author : تکه ئی، عبدالقادر ؛ Writer : چقر، محمد ؛ صادقی، علی ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 28 (جلد دوم) (17 page(s) - From 28 to 44 )
Keywords:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستمکیفیت خدمات آنلاینکیفیت خدمات الکترونیک آنلاینSystem Qualitycustomer satisfactionPerceived valueInformation QualityService Quality
-
2.
Writer : صادقی، علی ؛ فقیه آرام، بتول ؛ عراقیه، علیرضا ؛ شریفیان، لیلا ؛ Corresponding Author : مرادی، سعید ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1400، دوره نوزدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 479 to 506 )
Keywords:آموزشوپرورشتحلیل مضمونتکنیک دیمتلفرهنگ سازمانی اسلامیIslamic organizational cultureeducation and trainingDEMATEL techniqueThematic Analysis