keyword ارزش ادراک شده خدمات / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فاطمیان، مریم ؛ فرهادپور، محمدرضا ؛
Journal:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1397 - شماره 95 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 523 to 544 )
Keywords:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتوفاداری کاربرانرضایتمندی کاربرانارزش ادراک شده خدمات
-
2.
Corresponding Author : فیض، دکترداود ؛ Writer : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 page(s) - From 311 to 324 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریانPerceived Service ValueSERVQUAL Improved ModelZone of ToleranceStructural Equations Modeling.Service Qualitycustomer satisfaction