keyword ارزش لذت جویانه / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ Corresponding Author : ایرانی، ندا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1390 - شماره 7 (22 page(s) - From 69 to 90 )
Keywords:حساسیت به قیمتارزش لذتجویانهدرگیری ذهنی مصرفکنندهگرایش به خریدهای تنوعطلبانهگرایش به خریدهای ناخواستهگرایش به خریدهای تفننیارزش مبتنی بر فایدهرضایت از خریدConsumer's shopping satisfactionApparel shoppingUtilitarian valueIran
-
2.
Writer : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 127 to 146 )
Keywords:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
3.
Writer : آرین، مریم ؛ منصوری موید، فرشته ؛ کردناییج، اسداله ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:سبک زندگیقصد خرید مجددرضایتمندی از برندارزش لذتجویانه
-
4.
Writer : دهقانیسلطانی، مهدی ؛ مصباحی، مریم ؛ طاهری، شکریه ؛ اکبری، زهرا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1398 - شماره 13 Ranking ب (Ministry of Science (22 page(s) - From 125 to 146 )
Keywords:وفاداری مشتریصنعت هتلداریکاهش ضایعاتحفاظت از آبهتللذت جویانهارزش لذت جویانهمحیط زیستمدیریت
-
5.
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
6.
Corresponding Author : داودی، امیرمحسن ؛ Writer : ملاقدیمی، محمدمعین ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1402 - شماره 25 (14 page(s) - From 91 to 104 )
Keywords:فناوری اطلاعاتآگاهی مصرف کنندهتجارت الکترونیک بین المللیتجارت الکترونیکاینترنتمصرفکنندهمشتریمحصولارزش لذت جویانهآگاهی مصرفکننده در تجارت الکترونیکتجاری
-
7.
تاثیر همسویی استراتژی های کسب و کار، فن آوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق ارزش لذت جویانه برای مشتریان
Writer : شمس الدین، مطهره ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (14 page(s) - From 2669 to 2682 )
Keywords:بازاریابیاستراتژیفن آوری اطلاعاتمشتریارزش لذت جویانه
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)