keyword بازاریابی شبکه های اجتماعی / (24 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : آبار، ولی ؛ فتاح، مجید ؛ Corresponding Author : فانی، مجید ؛
Journal:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1403 - شماره 6 (14 page(s) - From 131 to 144 )
Keywords:نظریه داده بنیادبازاریابی شبکههای اجتماعیصنعت مد و پوشاکFashion and Apparel IndustrySocial Media MarketingGrounded theory
-
2.
Writer : یاوری، زهرا ؛ خسرو، امیرمحمد ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (12 page(s) - From 9 to 20 )
-
3.
Writer : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ Corresponding Author : لطفی زاده، فرشته ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 99 to 115 )
Keywords:شبکههای اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگوییSocial Networks / Social Network Marketing / Company's Social Network Marketing Activities /Integration and AccountabilityCompany's Social Network Marketing ActivitiesIntegration and AccountabilitySocial network marketingsocial networks
-
4.
Corresponding Author : صوفیان، محمد ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1402 - شماره 14 (14 page(s) - From 18 to 31 )
Keywords:هویت برندتجربه برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی شبکههای اجتماعیSocial Media MarketingElectronic Word of Mouth AdvertisingBrand IdentityBrand experience
-
5.
Corresponding Author : نظری، مینا ؛ Writer : منتظرقائم، مهدی ؛
Journal:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 page(s) - From 12 to 30 )
Keywords:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانیorganizational brandingPublic RelationsVirtual Social NetworksSocial network marketingBrand
-
6.
Corresponding Author : اخلاصی، امیر ؛ Writer : ادیبی، امیر محمد ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1401 - شماره 102 ، ب (Ministry of Science/ISC (47 page(s) - From 85 to 131 )
Keywords:دادهکاوییادگیری ماشینمحتوای ایجاد شده توسط کاربرانبازاریابی شبکههای اجتماعیGenerated ContentSocial Media MarketingMachine learningData miningUsersocial media
-
7.
Corresponding Author : حمزوی، جهانگیر ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (21 page(s) - From 288 to 308 )
Keywords:بانک صادراتمدل شناختی فازیافزایش عملکرد بازاریابی الکترونیکیشبکههای اجتماعی آنلاینSaderat BankFuzzy cognitive modelincreasing e-marketing performanceonline social networksشبکههای اجتماعی آنلاینبازاریابیاطلاعاتبازاریابی شبکههای اجتماعینقشه شناختی فازیروش نقشه شناختی فازیکاربران
-
8.
Corresponding Author : قربی، سیده سمیه ؛ Writer : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (19 page(s) - From 111 to 129 )
Keywords:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدارSocial network marketingSocial IdentitySocial communicationSustainablePurchase Intention
-
9.
Writer : بیات، قدسی ؛
Journal:زیست بوم نوآوری»بهار 1401، دوره دوم - شماره 1 (23 page(s) - From 2 to 24 )
Keywords:بازاریابی شبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی تلگرامکسب و کارهای کوچک و متوسطتحلیل مضمونContent analysissmall and medium businessesSocial Media MarketingTelegram social networkکسب و کارهای کوچکاطلاعاتتلگرامکسبشبکههای اجتماعیبازاریابیشـبکه
-
10.
Writer : شلیله، کیوان ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، International (14 page(s) - From 559 to 572 )
Keywords:بازاریابی دیجیتال بازاریابی الکترونیکبازاریابی شبکه های اجتماعی اینلفوئنسر مارکتینگ
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (6 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)