keyword دیجی کالا / (21 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛ حجت آبادی، سعید ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، International (18 page(s) - From 626 to 643 )
Keywords:خرید آنلایندیجی کالاابعاد ویژه برندکاربران فروشگاه اینترنتی
-
2.
Writer : همایونی راد، محمدحسین ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 page(s) - From 66 to 79 )
Keywords:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالاShopping Behaviordigital goodsE-Commercecustomers
-
3.
Corresponding Author : محمودی، سید نورالدین ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 ، الف (Ministry of Science (27 page(s) - From 190 to 216 )
Keywords:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز
-
4.
Writer : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ Corresponding Author : شاهینپور، علی ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 page(s) - From 1771 to 1788 )
Keywords:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالاsales websitesTarbOcalaDigikalaCustomer Motivationمشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
5.
Writer : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، International (15 page(s) - From 417 to 431 )
Keywords:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
6.
Corresponding Author : بخشی زاده برج، کبری ؛ Writer : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 88 to 112 )
Keywords:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationGamificationBrand Engagementbrand equityBrandمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
7.
Writer : شریفی، محمد ؛ Corresponding Author : مردانی، محمدرضا ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 page(s) - From 80 to 98 )
Keywords:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
8.
Corresponding Author : فانی، مجید ؛ Writer : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 169 to 201 )
Keywords:اعتماد به برنداصالت برندداستان سرایی برندBrand AuthenticityBrand StorytellingBrand TrustداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
9.
Corresponding Author : فتاحی، کسری ؛ Writer : ادائی، حانیه ؛
Journal:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 page(s) - From 225 to 244 )
Keywords:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
10.
Writer : شاکرنژاد، احمد ؛
Journal:دین و سیاست فرهنگی»بهار و تابستان 1401 - شماره 18 ، ب (Hawza (24 page(s) - From 213 to 236 )
Keywords:انرژی مثبتدیجیکالامعنویت عصرجدیدبازار معنویتدیوار تهران
Related keywords
Article publication trend
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)
- Conference ملی (1 Article)