keyword رضایت مشتریان / (4 Article)
- Sort by
- Date
- Journal مدیریت بازرگانی 4
-
1.
Writer : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 941 to 966 )
Keywords:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
2.
Writer : دموری، داریوش ؛ فرید، داریوش ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 61 to 80 )
Keywords:بورس اوراق بهادارمدل سروکوآلرضایت مشتریانتحلیل شکاف
-
3.
Writer : حسینی هاشم زاده، داود ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشترینگرش به کارکنان بانکنگرش به قوانینمقررات وبانکپایگاه مشتریمشتریبانکرضایتمشتریانرضایت مشتریانتسهیلاتکارکنان بانک
-
4.
Writer : صدقی، عباس ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مطلبی، داود ؛ حسینی، سید جابر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 101 to 118 )
Keywords:مالیاترضایتمندی مشتریشاخص رضایت مشتریمؤدیانرضایتکارکنانمالیاتیمدل