keyword شکستخدمات / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : عزیزی، شهریار ؛ Writer : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 57 to 76 )
Keywords:شکست خدماتبازیابی خدماتراهبرد بازیابیارتباط با مشتریرفتار پس از خرید مشتریCustomer behaviourService RecoveryService FailureRecovery strategyبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
2.
Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛ Writer : پوررضا، حامد ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»تیر 1399 - شماره 23 (8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیفعالیت های احیاشکست خدمات
-
3.
Writer : ترکزاده ماهانی، علی ؛
Journal:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»بهار 1399، سال چهارم - شماره 1 (6 page(s) - From 1 to 6 )
Keywords:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریوفاداری شناختیشکست خدماتفعالیتهای احیاء
-
4.
Writer : علیزاده ثانی، محسن ؛ انوری، فریده ؛ جمالی، فاطمه ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 133 to 146 )
-
5.
Writer : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ Corresponding Author : دل افروز، نرگس ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 Ranking A (Azad University (9 page(s) - From 57 to 65 )
Keywords:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدماتCustomer ComplaintFailure of the ServiceBrand credibilitycustomer satisfaction