keyword ادراک مشتری از کیفیت خدمات / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
2.
Writer : جولا، نعمت اله ؛ صمدی، منصور ؛ چینی پرداز، رحیم ؛
Journal:مدیریت بهره وری»پاییز 1393 - شماره 30 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 45 to 68 )
Keywords:رضایت شغلیبهره وریتعارض نقشابهام نقشکیفیت خدمات ادراکی توسط مشتریخودکاراییتطبیق پذیریکارکنانمشتریمشتریانکارمندبانکمدل
-
3.
Writer : نجات، سید امیر رضا ؛ کوثرنشان، محمد رضا ؛ میرزاده، اکبر ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1388 - شماره 35 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 72 to 84 )
Keywords:کارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت خدماتمشتریمشتریانادراک مشتریان از کیفیت خدماتOCBs
-
4.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
Writer : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
Journal:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری
-
5.
Writer : حسنی کاخکی، احمد ؛ قلی پور، آرین ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1386 - شماره 45 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 115 to 146 )
Keywords:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیرفتار فرانقشادراک مشتری از کیفیت خدماتنیات رفتاری مشتریمشتریکارکنانرفتارخدمات
Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت بهره وری 2 |
Journal پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
Journal بررسی های بازرگانی 1 |
Journal پژوهشنامه بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)