keyword درگیری مشتری / (15 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : عباسی مبارک آبادی، رضا ؛ سیدامیری، نادر ؛ Corresponding Author : خانلری، امیر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 59 to 86 )
Keywords:ساختار دانشدرگیری مشتریبیبلیومتریکScience StructureCustomer engagementBibliometric
-
2.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»بهار 1403،سال چهارم - شماره 12 (18 page(s) - From 36 to 53 )
-
3.
Corresponding Author : احمدزاده، سمیه ؛ Writer : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 137 to 159 )
Keywords:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتریCustomer IdentificationmetaverseCustomer engagementPurchase IntentionAvatar
-
4.
Corresponding Author : اکبری، مهسا ؛ Writer : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 ، الف (Ministry of Science (25 page(s) - From 302 to 326 )
Keywords:درگیری شناختیدرگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری احساسیcognitive enagegementCustomer engagementsocial engagementGamificationEmotional engagement
-
5.
Writer : جعفري، حليمه ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 4 (17 page(s) - From 287 to 303 )
Keywords:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
6.
Writer : طبائیان، ریحانه السادات ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : محمد شفیعی، مجید ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 195 to 213 )
Keywords:قصد خرید مجدددرگیری مشتریبازی پردازیکیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شدهGamified ECustomer engagementService QualityBehavioral intentionGamification
-
7.
Corresponding Author : خدایاری، فرانک ؛ Writer : خانجانی، بهزاد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 ، A+ (Azad University (23 page(s) - From 17 to 39 )
Keywords:استراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریمشارکت مشتریدرگیری مشتریکارآیی محصول جدیدCustomer Knowledge ManagementKnowledge Management Strategycustomer
-
8.
Corresponding Author : جلال زاده، سید رضا ؛ Writer : افرا، محمودرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 43 to 70 )
Keywords:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریpurchasesCustomer engagementGamificationCompulsionhopeمشتریکاربرانمشتریان
-
9.
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 184 to 217 )
Keywords:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریتجربه برنددرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media MarketingCustomer engagementCustomer Knowledge Managementbrand equityBrand experienceمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
10.
Writer : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
Journal:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 53 to 81 )
Keywords:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندCustomer Brand Engagementsocial mediabrand loyaltyContent analysisمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (6 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)