keyword رضایت مشتریان / (7 Article)
- Sort by
- Date
- Journal بررسی های بازرگانی 5
-
1.
Writer : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 103 to 126 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسطSmall and Medium BusinessService Qualitycustomer satisfactionBanking servicesPerformance Analysis
-
2.
Corresponding Author : سربندی، شادی ؛ قلی زاده، همت ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 101 to 113 )
Keywords:مدیریت کیفیت جامعکیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانcustomer satisfactioncustomer loyaltyotal Quality Management
-
3.
Writer : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ Corresponding Author : مروتی شریف آبادی، علی ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 ، ج (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 7 to 29 )
Keywords:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدارSustainable Supply Chain ManagementSustainabilityWord of mouth advertisingcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
4.
Writer : بخشی، فریبا ؛ علیقلی روشن، سید ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 85 to 97 )
Keywords:رضایت مشتریانوفاداریبرندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
5.
Writer : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1393 - شماره 68 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 42 to 55 )
-
6.
Writer : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 70 to 85 )
Keywords:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
7.
Writer : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 27 to 35 )
Keywords:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-ترویجی (4 Article)
- ب (2 Article)
- ج (1 Article)