keyword مدل سروکوآل / (84 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Writer : کرمی، فریبا ؛ درخشان، الهام ؛ حسن زاده، مهرشاد ؛ صفایی، امید ؛
Journal:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 15 to 28 )
-
42.
Writer : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
Journal:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 page(s) - From 37 to 62 )
Keywords:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریCostumer's satisfactionEram Sabz Tourism complexTuchal Tourism complexLeisureServqual ModelTourism Centersمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
43.
Writer : ططری، احسان ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
Journal:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 213 to 228 )
Keywords:استان لرستانکیفیت خدماتمدل سروکوالشکافباشگاههای خصوصیgapprivate clubsService QualityLorestan ProvinceServqual Model
-
44.
Writer : همتی نژاد، مهرعلی ؛ شبانی، سپیده ؛ تسلیمی، زهرا ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 489 to 514 )
Keywords:مدل سروکوالمدل کانودانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشیگسترش کیفیت عملکردکیفیت خدمات پژوهشی دانشگاههاSport SciencesQuality Function Deploymentfaculty of physical educationresearch services quality in universitiesServqual ModelKano Model
-
45.
Writer : اقامیرزایی محلی، طاهره ؛ بابازاده، محمد ؛ رحیم پور، باقر ؛ Corresponding Author : صالحی عمران، ابراهیم ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1396، دوره دهم - شماره 4 ISC (13 page(s) - From 289 to 301 )
Keywords:مدل سروکوالتحلیل شکافخدمات آموزشیارزیابی کیفیتادراک و انتظاراتPerceptions and actingServqual Modelgap analysisQuality assessmentAdministrative Services
-
46.
Corresponding Author : احسانی، اکرم ؛ Writer : شاهمنصوری، اشرف ؛ حسینی گل افشانی، سید احمد ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 page(s) - From 201 to 214 )
Keywords: رضایت مشتریكیفیت خدمات سرویس اینترنت پرسرعت مدل سروكوال
-
47.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
48.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 page(s) - From 59 to 78 )
-
49.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 71 to 83 )
Keywords:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
50.
سنجش کیفیت ارائه خدمات سلامت مبتنی بر رضایت مندی بیماران بر اساس مدل سروکوال درقالب مقاله مرور منظّم
Writer : ماهر، علی ؛ فعله گری، علیرضا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 35 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 83 to 102 )
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (26 Article)
- ب (16 Article)
- ج (5 Article)
- علمی-ترویجی (5 Article)
- A (3 Article)
- بین المللی (2 Article)
- C (2 Article)
- A+ (1 Article)
- B (1 Article)
- الف (1 Article)