keyword وفاداری مشتری / (275 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : مشکی کاشی، مریم ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (11 page(s) - From 201 to 211 )
Keywords:بازاریابیوفاداری مشتریانبازاریابی بانکیمشتریانبانکوفاداری مشتری
-
2.
Corresponding Author : خانجانی هراتبر، عمار ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 page(s) - From 175 to 187 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
3.
Writer : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 page(s) - From 421 to 433 )
Keywords:فناوریهای مالیوفاداری مشتریتجربه مشتریcustomer loyaltycustomer experienceFinancial Technologies
-
4.
Corresponding Author : توسلیان، رضا ؛ Writer : میرزایی، حبیب ؛ پیریائی، حسن ؛ محبوبی فر، فاطمه ؛
Journal:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 19 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:بهبود مستمروفاداری مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان بانک تجارت
-
5.
Writer : نیکخوی، نوید ؛
Journal:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 page(s) - From 36 to 51 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتریCustomer relationship managementcustomer satisfactioncustomer loyaltybrand equity
-
6.
Writer : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 page(s) - From 183 to 195 )
Keywords:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
-
7.
Writer : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ Corresponding Author : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 136 to 159 )
Keywords:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادStructural EquationsSocial Security OrganizationGrounded theory approachcustomers loyaltyمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
8.
Writer : نمازی، محسن ؛ تاجیک، ربابه ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی Ranking International (8 page(s) - From 323 to 330 )
-
9.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
Corresponding Author : پاشایی، سجاد ؛ Writer : گل محمدی، حامد ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRME-CRM success modelSports Venuescustomer satisfactioncustomer loyalty
-
10.
Writer : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ Corresponding Author : گرجیزاده، داوود ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 page(s) - From 161 to 179 )
Keywords:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیSocial Responsibilitycustomer loyaltyperformance management
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (68 Article)
- ب (41 Article)
- B (12 Article)
- الف (7 Article)
- علمی-ترویجی (6 Article)
- بین المللی (5 Article)
- A (4 Article)
- ملی (3 Article)
- ج (2 Article)
- A+ (1 Article)