keyword کیفیت خدمات / (719 Article)
- Sort by
- Date
-
21.
Writer : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
Journal:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 page(s) - From 1 to 12، From 45 to 56 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادارBrokers in Stock ExchangeGap analysis modelSERVQUALQuality of Services
-
22.
Writer : انصاری رنانی، قاسم ؛ مجیدی، عبدالله ؛
Journal:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز و زمستان 1387 - شماره 39 و 40 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 7 to 22 )
Keywords:شخصیتکیفیت خدماترفتار شهروندی سازمانیپلیس جامعهمحورخدمات پلیسـیکارکنانپلیسخدمات
-
23.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ رضایی، امیر حامد ؛ صبوری نیا، میرزا علی ؛
Journal:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»پاییز 1387 - شماره 24 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 7 to 26 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل کانومدل هیسترزیسبانک ملی ایرانمشتریبانکرضایتمشتریان
-
24.
Writer : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ شاهدی، کامران ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (22 page(s) - From 125 to 146 )
Keywords:کیفیت خدماتبانکداری خصوصیبانکداری دولتیابعاد کیفیت خدمات
-
25.
Writer : بیگ زاد، جعفر ؛ وزیری، علیرضا ؛
Journal:کار و جامعه»دی 1387 - شماره 103 (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریاندازهگیری رضایتمندیمشتریرضایتمندی مشتریرضایتمشتریانمدلشاخص رضایتمندی مشتریسازمان
-
26.
Writer : ذاکری قزاآنی، محسن ؛ مطلبی، داود ؛
Journal:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1387 - شماره 51 ISC (58 page(s) - From 235 to 292 )
Keywords:کیفیت خدماتکیفیتخدمتمدل سروکوال
-
27.
Writer : باباغیبی، نجمه ؛ فتاحی، رحمت الله ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1387 - شماره 44 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 172 to 184 )
Keywords:کیفیت خدماتارزیابی خدماتابزار لایبکوآلکتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهدکتابدارانکاربراناطلاعاتلایبکوآلسنجش کیفیت خدمات
-
28.
Writer : میرزامحمدی، محمد حسن ؛ عبدالملکی، جمال ؛
Journal:دانشور رفتار»اسفند 1387 - شماره 33 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 67 to 84 )
Keywords:پاسخگوییتعهد سازمانیهمدلیکیفیت خدماتاطمینانثبات و پایاییعوامل ظاهری و ملموس
-
29.
Writer : حسینی هاشم زاده، داود ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشترینگرش به کارکنان بانکنگرش به قوانینمقررات وبانکپایگاه مشتریمشتریبانکرضایتمشتریانرضایت مشتریانتسهیلاتکارکنان بانک
-
30.
Writer : محمدبیگی، فاطمه ؛ حسن زاده، محمد ؛
Journal:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1388 - شماره 56 ISC (24 page(s) - From 7 to 30 )
Keywords:ارزیابیکتابخانههای عمومیکیفیت خدماتکاربرانابزار لیب کوآلارزیابی کیفیت خدماتاطلاعات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (210 Article)
- ب (120 Article)
- علمی-ترویجی (28 Article)
- B (16 Article)
- بین المللی (15 Article)
- A (14 Article)
- ج (14 Article)
- الف (13 Article)
- ملی (12 Article)
- C (9 Article)
- A+ (8 Article)
- د (5 Article)