keyword crm / (50 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : A. Sanayei ؛
Journal:International Journal Of Information Science And Management»July & December 2004, Volume 2 - Number 2 ISC (10 page(s) - From 21 to 30 )
-
2.
Writer : غلامیان، محمد رضا ؛ خواجه افضلی، مریم ؛ ابراهیمی، بابک ؛
Journal:تدبیر»اسفند 1385 - شماره 178 (5 page(s) - From 54 to 58 )
Keywords:مشتریمدیریت دانشمدیراندانشمدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانCRMسازمان
-
3.
Writer : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 48 to 77 )
Keywords:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدBalanced Scorecard (BSC)performance assessmentElectronic Customer Relations Management (eCRM)PISHGAMANE KAVIRE YAZD SetمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت
-
4.
Writer : A. Sanayei، Ph.D. Professor ؛ A. Ansari، Ph.D. Student ؛ B.Ranjbarian، Ph.D ؛
Journal:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 15 to 26 )
Keywords:crmInformation SystemTAMIDT
-
5.
Writer : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 54 to 74 )
Keywords:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهاIncome IncreaseProcess improvementtravel agenciescustomer satisfactionCustomer Relationship Management (CRM)مشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
6.
Writer : اخوان، پیمان ؛ دهقان بنادکی، مجید ؛ فرجام، هادی ؛
Journal:بهبود مدیریت»تابستان 1390 - شماره 12 (16 page(s) - From 121 to 136 )
Keywords:ارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریcrmمنطق رادار
-
7.
Writer : A. O. Fagbemi ؛ F. F. Olowokudejo ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Summer 2011, Volume 1 - Number 3 (10 page(s) - From 161 to 170 )
Keywords:surveystaffBankscustomersCustomer relationship managementInsurance companiesCRMNigeria
-
8.
Writer : Saeednia، H ؛ Dastjerdi، A ؛ Jafari Sohi، A ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 page(s) - From 13 to 22 )
Keywords:TechnologyKnowledge managementstaffintegrationConsensusSenior ManagersService customization: Customer relationship managementCRM
-
9.
Writer : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 page(s) - From 41 to 50 )
Keywords:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
-
10.
Writer : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 page(s) - From 136 to 150 )
Keywords:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- B (2 Article)
- الف (1 Article)
- ب (1 Article)
- ج (1 Article)