keyword Customers‘ emotions / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ Corresponding Author : رنجبریان، بهرام ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 131 to 155 )
Keywords:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریCosmetic Luxury productsCustomer’s emotionsImpulsive buyingPurchase Intentionperceived service qualityهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
Writer : Shafei، R ؛
Journal:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 55 to 66 )
Keywords:victimizationOnline shoppingCustomers‘ emotionseFraudPerceived damage
Journal (Article count) |
---|
Journal International Journal Of Information Science And Management 1 |
Journal مدیریت بازرگانی 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- الف (1 Article)