keyword Influencer Marketing / (12 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیInfluencer MarketingInfluencer Social MediaDigital marketingDomestic Productsocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
2.
Writer : شجاع، زهره ؛ کشتی دار، محمد ؛ فهیم، حسن ؛ Corresponding Author : پیمانی زاد، حسین ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 173 to 193 )
Keywords:رسانههای اجتماعیبازاریابی ورزشینظریه داده بنیاداینفلوئنسرهای ورزشیبازاریابی اینفلوئنسرهاSports Influencersgrounded theorysocial mediaSports Marketing.Influencer Marketing
-
3.
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
4.
Writer : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ Corresponding Author : Khosromanesh، Rahim ؛
Journal:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 page(s) - From 13 to 32 )
Keywords:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination
-
5.
Writer : محمدی، علی ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ عباسی، عباس ؛ Corresponding Author : سیدعلیخانی، امیر ؛
Journal:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 322 to 340 )
Keywords:افزایش درآمدمدلسازی عاملبنیاناستارتآپ ناببازاریابی از طریق اینفلوئنسرهااستارتآپInfluencer MarketingLean StartupStartupIncrease in RevenueAgent-based modeling
-
6.
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 495 to 518 )
Keywords:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیInfluencer MarketingFUCOM MethodInfluencer selectionInfluencerSocial Media Marketingاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
7.
Writer : مرجانی، محدثه ؛ Corresponding Author : فهیمی فر، اصغر ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 5 to 33 )
Keywords:مک آیور لوپسبازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلیInfluencer MarketingDigital Publishingsocial media
-
8.
Writer : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ Corresponding Author : رحیم پور، امیر ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 45 to 70 )
Keywords:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگرامNetnography ApproachInfluencer Marketingsocial mediaPublishing Industryاینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
9.
Writer : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 page(s) - From 418 to 446 )
Keywords:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذارInfluencer MarketingADO-TCM frameworkPara-social relationshipsBibliometricاجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
10.
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 366 to 390 )
Keywords:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارInfluencer MarketingvalueContent analysisbusinesses