keyword Integrated Marketing Communication / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Khalili Shojaei، Vahab ؛ Khodadad Hoseinie، Sayed Hamid ؛ Ahmadi، Parviz ؛
Journal:The International Journal of Humanities»Summer 2011, Volume 18 - Number 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 133 to 150 )
Keywords:Brandgrounded theoryBrand EngagementOpen CodingAxialCodingSelective CodingIranIntegrated Marketing CommunicationIntegrated Marketing Communications
-
2.
Corresponding Author : Adousi، Ali ؛ Writer : Farhangi، Ali Akbar ؛ Hasangholipour، Tahmoures ؛ Najafbagy، Reza ؛
Journal:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2018, Volume 3 - Number 1 Ranking C (Azad University (10 page(s) - From 68 to 77 )
Keywords:Affective commitmentStrategy Implementationmedia managementIntegrated Marketing Communication
-
3.
Writer : میرکی، محمود ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 199 to 215 )
Keywords:رفتار مصرف کنندگانارتباطات بازاریابی یکپارچهدلبستگی عاطفی به برندIntegrated Marketing CommunicationConsumer behaviorBrand Engagement
-
4.
Writer : Hala Al-Ghafari ؛ Muhammad Khan ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (10 page(s) - From 255 to 264 )
Keywords:customerSaudi Arabiapurchase intentIntegrated Marketing Communicationfood retail
-
5.
Writer : میرکی، محمود ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 82 to 95 )
Keywords:نرخ ناسازگاریمدل سلسله مراتب اثرارتباطات یکپارچه بازاریابیincompatibility rateIntegrated Marketing CommunicationThe Hierarchy of Effects ModelAnalytic Hierarchy Process (AHP)
-
6.
Writer : طهمورثی، الهه ؛ مکیزاده، وحید ؛ Corresponding Author : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
Journal:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (13 page(s) - From 44 to 56 )
Keywords:ارتباطات یکپارچه بازاریابیترغیب مصرفکنندهفضای آفلاین و آنلاینconsumer persuasionoffline and online spaceIntegrated Marketing Communication
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)