keyword quality service / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : توکلی، هستی ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 29 (18 page(s) - From 70 to 87 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریانارزش درک شدهتمایلات رفتاریcustomer satisfactionPerceived valuequality serviceBehavioral Tendency
-
2.
Writer : خاص پور، مریم ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 page(s) - From 161 to 186 )
Keywords:شخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندکیفیت خدماتبرندAHP فازیBrandAHPBrand Identitybrand equityBrand PersonalityBrand Reputationquality serviceمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه