بهار 1394 - شماره 20
-
Writer : الوانی، سید مهدی ؛ Corresponding Author : لرستانی، احسان ؛
(10 page(s) - From 1 to 10 )
Keywords:رفتار شهروندی سازمانیتسهیم دانشنگرشهای شغلیKnowledge SharingOrganizational Citizenship AttitudeCareer Attitude
-
Writer : امیری، زهرا ؛ Corresponding Author : امیری، مقصود ؛
(16 page(s) - From 11 to 26 )
Keywords:طرح های متقاضی وامارزیابی وامتکنیک FANPThe Loan Applicant PlansLoan EvaluationFANP Technique
-
Writer : مرتضوی، مهدی ؛ منیریان، فرزانه ؛
(12 page(s) - From 27 to 38 )
Keywords:مدیریت دانشخلاقیت سازمانیبه اشتراکگذاری دانشارزیابی دانشبکارگیری دانشتولید و اکتساب دانشذخیره و سازماندهی دانشTelecommunication Companyorganizational creativityKnowledge management
-
Corresponding Author : گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ Writer : یوسفی، ثمین ؛ دلشاد، مهیار ؛
(12 page(s) - From 39 to 50 )
Keywords:رضایت شغلی کارکنانتعهد مدیریت به کیفیت خدماتمشارکت موثر کارکنانرضایت مشتری از عملکرد خدماتManagement Commitment to Service QualityEffective Participation of Employeescustomer satisfactionEmployee satisfaction
-
Writer : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
(16 page(s) - From 51 to 66 )
Keywords:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاریCommercial banksbrand equitybrand relationshipBrand AttachmentBrand Knowledge
-
Corresponding Author : بدیع زاده، علی ؛ Writer : رضایی فر، غلامرضا ؛
(7 page(s) - From 67 to 73 )
Keywords:رضایت شغلیمدل ساختاریتعهد سازمانیرفتار شهروندی سازمانیحداقل مربعات جزئیبهره وری منابع انسانیJob SatisfactionOrganizational commitmentHuman resources productivityPartial Least Square Structural ModelOrganizational citizenship behavior
-
Corresponding Author : شاه قلیان، کیوان ؛ Writer : علیزاده سیاهکل، میثم ؛
(6 page(s) - From 75 to 80 )
Keywords:منطق فازیتولید ناباتلافچیدمان جریان تولیدfuzzy logicWasteLean productionProduction Flow Layout
-
Writer : ولی پور، محمد علی ؛ ملک اخلاق، اسماعیل ؛ Corresponding Author : پور حسن، رقیه ؛
(8 page(s) - From 81 to 88 )
Keywords:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریبازارهای صنعتیمشتریان صنعتیارتباط با مشتریان صنعتیIndustrial MarketIndustrial CustomerCustomer Knowledge Managementcustomer relationshipCustomer knowledge