-
1.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 87 to 106 )
Keywords:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
2.
Corresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیCustomer Experience Management (CEM)Banking Service DevicesMultilevel Model.E-Banking servicescustomer experience
-
3.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 15 to 36 )
Keywords:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
4.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ فرج شوشتریپور، حمیدرضا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 23 to 38 )
-
5.
Writer : سرداری، احمد ؛ دهدشتی، زهره ؛ احمدوند، فرزانه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:تصویر شرکتارزش ویژه برندوابعاد آنتلاشهای آمیزه بازاریابیپاسخهای مصرف کنندگانارزش ویژهمدلمصرفکنندگانمدل کیمقیمتترفیع