-
1.
Writer : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 27 to 35 )
Keywords:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
2.
Writer : وظیفه دوست، حسین ؛ معماریان، شیما ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 127 to 152 )
Keywords:بیمه عمررضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار فروش اخلاقیاعتماد مشتری به شرکتمشتریبیمهفروشندهرفتار اخلاقی فروشبیمههای عمر
-
3.
Writer : وظیفه دوست، حسین ؛ اسکندرنیا، دنیا ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»بهار و تابستان 1391 - شماره 94 و 95 (16 page(s) - From 27 to 42 )
Keywords:قابلیت اعتمادرضایت مشتریقابلیت اطمینانطراحی وب سایتشخصی سازیپاسخدهیکیفیت کلی خدماتنیت خرید
-
4.
Writer : رجبی، آزاده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛
Conference:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (12 page(s) - From 25 to 36 )
Keywords: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تبلیغات شفاهیتجربه هوشمندخرید مشتری
-
5.
Writer : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 Ranking C (Azad University (17 page(s) - From 101 to 117 )
Keywords:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره