-
1.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 231 to 250 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionhotel industrycustomer loyaltyCustomer Trustمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
Writer : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 Ranking C (Azad University (13 page(s) - From 59 to 71 )
Keywords:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
3.
Writer : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 page(s) - From 80 to 97 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نورNarenjestan NoorSmart PlsCustomer TrustService Qualityhotel industry
-
4.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 page(s) - From 130 to 149 )
Keywords:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
5.
Writer : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 page(s) - From 27 to 41 )
Keywords:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
6.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1398 - شماره 31 (12 page(s) - From 43 to 54 )
Keywords:کیفیت خدماتتبریزتصویر مقصداسمارت پی ال اسخدمات پلیسقصد بازدید دوبارهIntention to Visit AgainDestination ImageSmart PlsTabrizService Quality