-
1.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛
Journal:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science (20 page(s) - From 231 to 250 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریService Qualitycustomer satisfactionhotel industrycustomer loyaltyCustomer Trustمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
Writer : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛
Journal:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 page(s) - From 80 to 97 )
Keywords:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نورNarenjestan NoorSmart PlsCustomer TrustService Qualityhotel industry
-
3.
Corresponding Author : بهاری، جعفر ؛ Writer : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
Journal:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1398 - شماره 31 (12 page(s) - From 43 to 54 )
Keywords:کیفیت خدماتتبریزتصویر مقصداسمارت پی ال اسخدمات پلیسقصد بازدید دوبارهIntention to Visit AgainDestination ImageSmart PlsTabrizService Quality